Vodafone România anunță venituri din servicii de 764 milioane de euro pentru anul fiscal încheiat la 31 martie 2022, precum și o bază de clienți care a ajuns la 11,1 milioane (ai serviciilor mobile și fixe, precum și ai soluțiilor IoT).

„În ultimul an financiar am continuat să ne concentrăm pe asigurarea unei conectivități fiabile atât pentru zonele rurale, cât și pentru cele urbane, pe sprijinirea companiilor care ne sunt clienți, în special a companiilor mici și mijlocii, în drumul acestora către creșterea gradului de digitalizare pentru a beneficia de oportunitățile unei lumi digitale, oferindu-le soluții dedicate şi expertiza noastră. Am continuat să colaborăm cu autoritățile publice pentru a accelera transformarea digitală a României, dar şi să fim un partener de încredere pentru clienții noștri și pentru societate în general, navigând, în același timp, printre provocările și incertitudinile pe care le-au adus cel de-al doilea an de criză pandemică, precum și impactul creșterii semnificative a costurilor asupra business-ului nostru. Totodată, am accelerat procesul de transformare către un furnizor de conectivitate de nouă generație și de servicii digitale. Acesta este de altfel planul strategic pentru următorii ani de creștere accelerată și business dinamic, care oferă tehnologie și soluții digitale, dincolo de serviciile tradiționale de comunicaţii electronice. Ne concentrăm pe transformarea modului în care interacționăm cu clienții prin platformele noastre digitale și pe valorificarea întregului potențial al convergenței. În același timp, rămânem consecvenți promisiunii de a contribui în mod semnificativ la construirea României digitale”, precizează CEO-ul Vodafone Romania, Achilleas Kanaris.

Mai exact, în ultimul an financiar (1 aprilie 2021 – 31 martie 2022), Vodafone România a dezvoltat atât o serie de inițiative comerciale, pentru consumatorii persoane fizice și juridice, cât și proiecte destinate protecției mediului sau susținerii comunităților locale.

Un exemplu în acest sens este lansarea „V-Hub”, una dintre inițiativele „cheie” ale Vodafone pentru IMM-uri, conform companiei, care le ușurează antreprenorilor creșterea și accesul la lumea digitală. Platforma le oferă gratuit resurse și informații relevante legate de digitalizare, precum și consiliere oferită de specialiști ai Vodafone.

De asemenea, Vodafone și-a extins portofoliul de soluții digitale pentru companii cu o serie de soluții adresate fermierilor, care integrează tehnologii IoT, bazate pe senzori, și a lansat soluția Soft POS pentru digitalizarea plăților, care permite comercianților să accepte plăți prin intermediul telefonului mobil (ca o alternativă la POS).

Luna trecută, Future Banking relata despre cum Vodafone România și-a rebranduit produsul „Vodafone Supernet” sub denumirea „Vodafone GigaNetwork”, în contextul recunoașterii performanțelor sale de către auditorul independent german umlaut. Mai exact, Vodafone a fost desemnată atât drept „cea mai bună rețea de voce și date mobile la nivel național”, cât și ca rețeaua cu cea mai bună experiență de utilizare a internetului fix din România prin rețeaua de fibră.

Cât despre măsurile pentru conservarea mediului înconjurător, compania a lansat la începutul lunii octombrie eco-SIM-uri din plastic reciclat, „ca parte a angajamentului de a reduce impactul asupra mediului”, conform Vodafone.

Mai mult, ca partener de tehnologie al Salvamont România, singurul serviciu de salvare montană din țară, Vodafone dezvăluie că a asigurat fondurile necesare pentru achiziționarea de echipament pentru localizarea victimelor avalanșelor (sistemul Recco), care reprezintă o premieră la nivel național.

Credit foto: 42623444 © 22tomtom | Dreamstime.com