Start-up fondat în anul 2021 de antreprenorul Jack Thorogood la Londra, Native Teams dezvoltă o soluție unică pe piața europeană și globală destinată lucrătorilor la distanță și angajatorilor care operează cu forță de muncă la distanță, care își propun să se extindă regional și global.

Într-un interval de timp extrem de scurt, Native Teams a creat o soluție inovatoare și integrată, destinată administrării eficiente a plăților pentru munca la nivel global, oferind soluții de angajare locală pentru liber-profesioniștii care lucrează la distanță. Totodată, aceasta se adresează companiilor care doresc să valorifice întregul potențial al talentelor internaționale, simplificând procesele administrative legate de gestionarea taxelor, a diverselor sisteme de beneficii pentru angajați, salarizarea și resursele umane.

Native Teams își extinde operațiunile în România, una dintre cele mai atractive țări pentru munca la distanță, devenind una dintre cele peste 55 de țări în care operează la nivel global. Obiectivul său principal este acela de a revoluționa modul în care angajatorii percep munca la distanță și colaborările de tip liber-profesionist, oferind o soluție simplă și intuitivă, concepută pentru a simplifica peisajul freelance din fiecare țară.

Native Teams se definește ca un deschizător de drumuri în domeniul soluțiilor de gestionare a muncii la distanță, în ideea de a susține atât piața serviciilor de tip freelance, cât și nevoile lucrătorilor la distanță și ale angajatorilor din întreaga lume.

Operațiunile din România se vor derula sub coordonarea Alinei Ștefan, numită Country Director pentru piața românească, care va avea la dispoziție o echipă locală de experți și suportul profesionist și total al echipei internaționale a companiei. Alături de Alina, Native Teams l-a recrutat pe Cosmin Fotache în calitate de Business Development Manager (BDM) pentru România. Alina și Cosmin vor colabora pentru a pune în aplicare viziunea strategică Native Teams și pentru a poziționa România ca un hub central în regiune.

„Obiectivul Native Teams este să simplifice fiecare etapă a procesului de recrutare și administrare a contractelor de muncă la distanță și ne vom axa pe simplificarea procedurilor, atât pentru angajat cât și pentru angajator, și a administrării aspectelor financiare și juridice ale acestei relații, astfel încât angajații remote și a companiie din România să se concentreze pe munca pe care o iubesc”, a declarat Alina Ștefan, Country Director Native Teams România.

Experiența Alinei în ecosistemul de start-upuri a fost factorul determinant în numirea pentru această poziție, expertiza sa fiind considerată cea mai potrivită pentru misiunea Native Teams de a remodela munca la distanță și economia circulară (gig economy) în România.

Cu o serie de caracteristici, de la portofele digitale în mai multe valute și carduri exclusive, până la soluții de tip Employer of Record (EOR), abordarea Native Teams nu doar că va simplifica gestionarea muncii la distanță, dar va îmbunătăți și colaborarea între echipele la distanță.

Native Teams, prezentă acum în peste 55 de țări garantează angajarea, plata și gestionarea corespunzătoare a talentelor la nivel regional și global, cu toate contribuțiile obligatorii și beneficiile angajaților asigurate și urmează o strategie de continua extindere la nivel european și internațional.