ING Bank a lansat oferta dedicată studenților și tinerilor începând de la 18 ani și până la împlinirea vârstei de 24 de ani.

Când vine vorba de beneficii adiționale unui card bancar, tinerii din România preferă în special recompensele și reducerile, arată un studiu realizat în colaborare cu VISA.

Topul preferințelor este condus detașat de gamificare, aproape un sfert dintre cei intervievați, deopotrivă studenți și proaspăt angajați, căutând să câștige recompense folosindu-și contul bancar sau achiziționând alte produse bancare. Următoarele două opțiuni exprimate, la diferență foarte mică, sunt recompensele în bani (19% pentru studenți și 15% pentru cei recent intrați în câmpul muncii) și reducerile la servicii pe bază de abonamente (14%, respectiv 15%) – în frunte cu platformele de streaming (precum Netflix sau HBO Max), servicii de livrare de mâncare (precum Tazz), închiriere de mașini și platforme de muzică (precum Spotify).

La polul opus, studiul a scos la iveală faptul că cei din segmentul de vârstă 18-23 de ani sunt cel mai puțin interesați de instrumentele de economisire precum calculatoarele de buget (0% pentru studenți, respectiv 1% pentru cei proaspăt angajați) sau dobânzile preferențiale la conturile de economii (2%, respectiv 1%).

„Digitalizarea face parte din ADN-ul băncii noastre, astfel că era doar o chestiune de timp până urma să lansăm o ofertă dedicată primei generații digitale native. Prin urmare, ne bucurăm că ING Bank pune la dispoziția tinerilor români cel mai avantajos instrument de gestionare eficientă și smart a finanțelor personale, mai cu seamă în această perioadă marcată de incertitudine și de creșterea generalizată a prețurilor. Oferta ING Bank le dă acestora ocazia să se bucure la maximum de primii ani de independență, ajutându-i să dispună în întregime de resursele lor financiare și chiar să economisească. Totul transparent, fără comisioane și taxe ascunse. Mai mult decât atât, cu 0 comisioane și 0 taxe. Iar acesta este doar începutul, căci lucrăm la dezvoltarea de noi facilități și vom continua să inovăm pentru a răspunde cât mai bine la nevoile generațiilor aflate în tranziție către independență financiară”, a spus Eleni Skoura, Head of Retail Banking, ING Bank.

Care este oferta ING Bank pentru tineri?

Această ofertă a fost creată pentru studenții și tinerii începând de la 18 ani și până la împlinirea vârstei de 24 de ani și poate fi obținută pe loc și gratuit, direct din orice ING Office sau 100% online, prin intermediul aplicației Home’Bank, caz în care singurul cost perceput va fi cel de livrare a cardului fizic. Indiferent de opțiunea aleasă, cardul virtual este disponibil imediat în Home’Bank, fără niciun cost.

Principalele beneficii ale ofertei ING Bank pentru tineri sunt:

  • 0 taxe și comisioane la tot: deschiderea și administrarea contului, plăți și transferuri către/de la alte bănci, depuneri și retrageri, intrări de la alte bănci;
  • acces nelimitat la Home’Bank.
  • Bazar cu oferte cashback din partea unei game variate de comercianți, disponibile din Home’Bank;
  • Round up: serviciu de economisire automată la cumpărături, disponibil în Home’Bank.

Pe lângă accesul la beneficiile de mai sus, pe perioada campaniei de lansare a noii oferte, toți tinerii care optează pentru aceasta beneficiază de 30 de lei cashback la prima comandă la Tazz, prin ING Bazar.

Foto: ING Bank