Banca Transilvania a început să colaboreze cu Evam pentru a crea experiențe în timp real, pe toate canalele, pentru clienții săi. Este o premieră în România privind experiența oferită de bănci în colaborarea și comunicarea cu clienții.

Evam soferă soluții complete privind interacțiunea în timp real cu clienții, prin canale diferite. Specializată în soluții pentru sectorul bancar și telecomunicații, compania folosește algoritmii avansați ai inteligenței artificiale, iar prin platforma MarTech fiecare punct de contact cu clienții contribuie la o experiență pozitivă a acestora.

Evam este partenerul unor lideri mondiali precum ICBC, TEB/BNP Paribas, ING Bank, Garanti BBVA, Vodafone, T-Mobile și Turkcell, iar tehnologia sa interacționează zilnic cu peste 600 de milioane de persoane din aproape 20 de țări.

„Personalizarea în banking înseamnă recomandări, produse și servicii adaptate pentru clienții de acum și de mâine, care așteaptă tot mai mult acest lucru de la banca lor. Ne bucurăm să fim în avangarda soluțiilor pe care le oferim ținând cont de informații în timp real, ceea ce înseamnă oferta potrivită, la momentul și în locul potrivit, ținând cont de nevoile, preferințele și obiceiurile clienților”, a spus Ӧmer Tetik, Director General, Banca Transilvania.

Parteneriatul reprezintă o schimbare în industria bancară, combinând platforma de ultimă generație a Evam, cu experiența oferită de BT.

„Intrăm în acest parteneriat împreună cu Banca Transilvania pentru a realiza ceva interesant. Aducem cele mai bune și noi tehnologii, pregătind terenul pentru o revoluție bancară care se bazează pe date în timp real și experiențe centrate pe client. Acesta este locul în care serviciile bancare întâlnesc inovația”, a afirmat și Doruk Mutlu, Director General, Evam.

Banca Transilvania are peste 4,2 milioane de clienți, dintre care 90% sunt digitalizați, folosind cel puțin una dintre aplicațiile BT pentru banking la distanță.